Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Соломко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Соломко М. Т. Використання презентацій на лекційних заняттях [Електронний ресурс] / М. Т. Соломко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_19 Відзначено, що освіта сьогодні не може успішно розвиватися без використання інформаційних технологій і комп’ютерної техніки. Розглянуто питання створення і проведення лекцій-презентацій, можливості використання презентацій для інтеграцій різноманітних типів мультимедійної навчальної інформації на лекційних заняттях. Акцентовано увагу на тому, що у цілому, мультимедіа є виключно корисною і плідною навчальною технологією, завдяки притаманній їй якості інтерактивності, гнучкості та інтеграції різноманітних типів мультимедійної навчальної інформації, а також завдяки можливості враховувати індивідуальні особливості студентів та сприяти підвищенню їх мотивації.Отмечено, что образование сегодня не может успешно развиваться без использования информационных технологий и компьютерной техники. Рассмотрены вопросы создания и проведения лекций-презентаций, возможности использования презентаций для интеграции различных типов мультимедийной учебной информации на лекционных занятиях. Акцентировано внимание на том, что в целом, мультимедиа является исключительно полезной и плодотворной учебной технологией, благодаря присущими ей качествами интерактивности, гибкости и интеграции различных типов мультимедийной учебной информации, а также благодаря возможности учитывать индивидуальные особенности студентов и способствовать повышению их мотивации.The article deals with the creation and implementation lecture-presentation, the possibility using presentations to integrate diverse types of multimedia educational information regarding the selection of the equipment necessary for the creation lecture-presentations, and for making them. The modern software tools to create presentations.
| 2. |
Соломко М. Т. Застосування електронних технологій навчання під час професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / М. Т. Соломко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_56 Розглянуто питання формування інформаційно-комунікаційної компетентності та готовності вчителя до використання електронної дидактики. Проаналізовано дидактичні системи електронної освіти. Подано розроблену методику застосування інтерактивного методу у навчальному процесі. Рассмотрены вопросы формирования информационно-коммуникационной компетентности и готовности учителя к использованию электронной дидактики. Проанализированы дидактические системы электронного образования. Представлена разработанная методика применения интерактивного метода в учебном процессе.The paper presented the analysis of teaching e-learning systems, the aspect of formation of information-communicational competences (ICT competence) and the readiness of teachers to use e-didactics, made an analysis of examples of electronic teaching materials. Represented by the developed method using interactive methods in the educational process. The modern software environment to support interactive education.
| 3. |
Соломко М. Т. Оптимізація перенесення при додаванні двійкових чисел у теоретико-числовому базисі Радемахера [Електронний ресурс] / М. Т. Соломко, Б. Б. Круліковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні системи та мережі. - 2016. - № 857. - С. 88-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKSM_2016_857_13 Розглянуто математичні моделі обчислювальної схеми у вигляді орієнтованого ациклічного графу (ОАЦГ) для побудови паралельних суматорів (ПС) із паралельним способом перенесення. Продемонстровано зв'язок між обчислювальними кроками ОАЦГ і процесом перенесення одиниці у схемі багаторозрядного суматора, що надає змогу визначати оптимальну кількість перенесень у схемі багаторозрядного ПС із паралельним способом перенесення у теоретик-?числовому базисі Радемахера. Процес додавання двійкових чисел у схемі суматора використовує алгоритм логарифмічного підсумовування.
| 4. |
Соломко М. Т. Паралельний суматор без перенесення на логічних елементах XAND [Електронний ресурс] / М. Т. Соломко, Б. Б. Круліковський, Я. М. Николайчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні системи та мережі. - 2015. - № 830. - С. 145-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKSM_2015_830_22 Розглянуто обчислення сигналів суми в паралельних схемах суматорів без перенесення на логічних елементах XAND. Надано структуру логічного елемента XAND, синтаксис його функції, схему паралельного суматора без перенесення на логічних елементах XAND. Продемонстровано таблицю істинності для перевірки логіки схеми суматора.
|
|
|